loading...
خبر آنلاین و آموزشی
hamed بازدید : 314 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

دانلود دکلمه جدید وحید موسویان بنام کابوس با بالاترین کیفیت

Download New Music Vahid Mousavian – Kaboos

ترانه : وحید موسویان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دکلمه جدید وحید موسویان بنام کابوس

 

دانلود آهنگ جدید سیاوش پالاهنگ بنام این منم با بالاترین کیفیت

Download New Music Siavash Palahang – In Manam

ترانه و آهنگساز : سیاوش پالاهنگ , تنظیم و میکس : مهران پیک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید سیاوش پالاهنگ بنام این منم

 

دانلود آهنگ جدید سروش سهیل بنام من آرومم با بالاترین کیفیت

Download New Music Soroush Soheil – Man Aroomam

ترانه: الهام شاکری , ملودی و تنظیم: سروش سهیل
میکس و مسترینگ: شهراد امیدوار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید سروش سهیل بنام من آرومم

 

دانلود آهنگ جدید پارسا رفیعی بنام نمایش با بالاترین کیفیت

Download New Music Parsa Rafiee – Namayesh

ترانه : سیاوش میرزایی , آهنگ و تنظیم : مهرزاد خواجه امیری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید پارسا رفیعی بنام نمایش

 

دانلود آهنگ جدید خشایار جهانگیری بنام راز با بالاترین کیفیت

Download New Music Khashayar Jahangiri – Raaz

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید خشایار جهانگیری بنام راز

 

دانلود آهنگ جدید امید هوشیاری بنام کنارت آرومم با بالاترین کیفیت

Download New Music Omid Hoshyari – Kenaret Arumam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید امید هوشیاری بنام کنارت آرومم

 

دانلود آهنگ جدید محمد گلستانی بنام تقویم تکراری با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammad Golestani – Taghvim Tekrari

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید محمد گلستانی بنام تقویم تکراری

 

دانلود آهنگ جدید ابی هیم بنام همه دنیامی با بالاترین کیفیت

Download New Music Ebi Him – Hame Donyami

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید ابی هیم بنام همه دنیامی

 

دانلود آهنگ جدید آرش کایان بنام اولرم با بالاترین کیفیت

Download New Music Arash Kayan – Olaram

ترانه و ملودی : آرش کایان , تنظیم و میکس : فرهاد بیاضی

این آهنگ به زبان ترکی خوانده شده است.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید آرش کایان بنام اولرم

نه اوزوم گولیور – نه گوزوم گوریور
گریلمیش اوریم – جانیمی آجیور
گجه گل یانیما – منی آل یانیوا
گونلومی وررم – سنه من اولرم
اولرم من سنه جان وررم
بی جان دسون من گان وررم
الیوی اوزاتسان یان وررم
هرنه دسون من سنه گوررم
سنی سویپ بیترم من عاشکونان
کونوش منه دنن سن او کالبونان
سون زمان گویما منی تک بوردا
یاردیمجی اول گالمیشام تک بوردا
کچیپ گلر یتیشر او ای گونلر
منیم اولوپ سوینرم بو گونلر
یازیپ کادر سنی منی بیر یاندا
بی دون بی باخ منی گور آرکاندا
نه اوزوم گولیور – نه گوزوم گوریور
گریلمیش اوریم – جانیمی آجیور
گجه گل یانیما – منی آل یانیوا
گونلومی وررم – سنه من اولرم
اولرم من سنه جان وررم
بی جان دسون من گان وررم
الیوی اوزاتسان یان وررم
هرنه دسون من سنه گوررم
سنی سویپ بیترم من عاشکونان
کونوش منه دنن سن او کالبونان
سون زمان گویما منی تک بوردا
یاردیمجی اول گالمیشام تک بوردا
کچیپ گلر یتیشر او ای گونلر
منیم اولوپ سوینرم بو گونلر
یازیپ کادر سنی منی بیر یاندا
بی دون بی باخ منی گور آرکاندا

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی بنام سفر با بالاترین کیفیت

Download New Music Kaveh Yaghmaei & Shahrokh – Safar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کاوه یغمایی بنام سفر :

چشمی بفرست برای انگشتانم که مشت این سیب را باز کنم
با همین زبان دل این خانه را میشکنم فریادش را میشنوم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
یادت نرود که جای پای مرا توی کتابی ثبت کنی
که نام آن سیب نه شاید که چیز دیگری باشد یادت نرود
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی بنام سفر

♫♫♫♫♫♫

همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم

چشمی بفرست برای انگشتانم که مشت این سیب را باز کنم
با همین زبان دل این خانه را میشکنم فریادش را میشنوم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
یادت نرود که جای پای مرا توی کتابی ثبت کنی
که نام آن سیب نه شاید که چیز دیگری باشد یادت نرود
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی بنام سفر

♫♫♫♫♫♫

همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم
همراه این صدا به سفر میروم به نمیدانم میدانم

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام تردید با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Akhshabi – Tardid

ترانه : فرشبید مهری , آهنگ : احسان احمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید مجید اخشابی بنام تردید

 

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام وقت معجزه با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Yazdani – Vaghte Mojeze

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رضا یزدانی بنام وقت معجزه :

با هم میخونیم دوباره از نو ملودی از من ترانه از تو
گذشتمونو قدم میزنیم دوره میکنیم خاطره هارو
هرجوری که بود دلتنگیمونو ادامه دادیم تا همین امروز
قلبمون پر از روزای روشن گوشمون پر از ترانه است هنوز
از نیمه شب تا اول صبح ستاره هارو با هم میشمریم
هم واسه خورشید دل میسوزونیم هم برای شب غصه میخوریم
سازتو بردار وقت معجره است بذار آسمون به زمین بیاد
بذار دوباره هم نفس بشیم چقدر این آهنگ به صدات میاد
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا یزدانی بنام وقت معجزه

♫♫♫♫♫♫
نبضمو بگیر تا باورت شه دلخوشیم چیزی جز ترانه نیست
به من که زندم به هوای تو نگو زندگی عاشقانه نیست
دنیا همیشه همینجوریه پر از خوب و بد پر از روز شب
نباید از هم جدا بمونیم نباید از عشق بیوفتیم عقب
برای فرار از تنهاییات کافیه چشات به من بیوفته
ما تا همیشه فرصت نداریم نذار صدا از دهن بیوفته
سازتو بردار وقت معجره است بذار آسمون به زمین بیاد
بذار دوباره هم نفس بشیم چقدر این آهنگ به صدات میاد

 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام با بالاترین کیفیت

Download New MusicBehnam Bani – Hame Donyam

ترانه : عاطمه حبیبی ، آهنگ : بهنام بانی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام :

همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام
اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
عشق تو واسه من تکراری نمیشه
دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
دارم چون تو برام میمونی همیشه
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام

♫♫♫♫♫♫
میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط
دیوونه ی توام من عاشق تو شدم تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
عشق تو واسه من تکراری نمیشه
دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
دارم چون تو برام میمونی همیشه

 

دانلود آهنگ جدید وحید دهقانی بنام حدس با بالاترین کیفیت

Download New Music Vahid Dehghani – Hads

ترانه : ترانه مکرم , آهنگ : محسن معراجی , تنظیم : علی مرادی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید وحید دهقانی بنام حدس

 

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام هر جا که باشی با بالاترین کیفیت

Download New Music EMO Band – Harja Ke Bashi

بزودی از هیدوچ موزیک …

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید امو باند بنام هر جا که باشی

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام چه چیزا شنیدم با بالاترین کیفیت

Download New MusicMehdi Yarrahi – Che Chiza Shenidam

بزودی از هیدوچ موزیک …

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید مهدی یراحی بنام چه چیزا شنیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین سایت تفریحی و اخبار و موسیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 2,596
  • بازدید سال : 27,982
  • بازدید کلی : 194,965