loading...
خبر آنلاین و آموزشی
hamed بازدید : 182 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
 
 

 
About 1,560,000 results(0.80 seconds) 
نظرسنجی انتخابات 96 , آمارهای لحظه ای و به روز از نظرسنجی های سایت های معتبر ... ملی میدانی ایسپا؛ تخمین مشارکت ۷۲ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ... اگر فقط روحانی و رییسی در انتخابات حضور داشته باشند به چه کسی رای می دهید؟
Apr 26, 2017 - اگر قصد دارید در انتخابات ریاست‌جمهوری به یکی از کاندیداها رای دهید، ... کاندیدای مورد نظرتان را از لیست زیر انتخاب و روی دکمه «رای» کلیک کنید.

جدیدترین نظرسنجی انتخابات 96 - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/.../جدیدترین-نظرسنجی-انتخابات-96
6 days ago - نیویورک تایمز از احتمال برد ۸۵ درصدی او می گفت، هافینگتون پست از احتمال برد ... بنابراین، نظرسنجی‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 چندان مصداق مناسب و ... در جدول زیر بخشی از ویژگی‌های نامزد اصلح بر اساس بیانات ۲۸ سال گذشته‌ ... باشید، بنده به یکی دیگر علاقه‌مند باشم؛ شما به او رأی دهید، من به دیگری رأی دهم.

نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی: روحانی اول، رئیسی سوم | ایران | DW ...

www.dw.com/fa-ir/نتایج-یک...انتخاباتی-روحانی.../a-38561082
Apr 24, 2017 - نتیجه نظرسنجی منتسب به صداوسیما با این پرسش که "اگر دو نفر در انتخابات بمانند به چه کسی رای می‌دهید" از این قرار است: «در دوقطبی روحانی ... سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ نیز یکی از ۵ نامزد اصول‌گرایان بود و ...

نظرسنجی/ در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای میدهید ؟

roozplus.com/.../نظرسنجی-در-انتخابات-ریاست-جمهوری-به-چه-کسی...
Apr 29, 2017 - در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به چه کسی رای خواهید داد ؟ ... عکس/سیدابراهیم رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ..... رئیسی نامزد پاک ریاست جمهوری ... رزمنده. |. Iran, Islamic Republic of. |. ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸. 1. 1. پاسخ. فقط قالیباف ..... مشروح سومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 در رسانه ملی ...

رقیب روحانی کیست؟/٢١ چهره احتمالی نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری+ ...

aftabnews.ir/.../رقیب-روحانی-کیست٢١-چهره-احتمالی-نامزدی-در-انتخابات-ریاست‌جمهور...
Jun 25, 2016 - ... بازدید از صفحه اول. نگاهی به نامزدهای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ٩٦ ..... رمزگشایی «آفتاب‌نیوز» از بازی دلواپسان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 ..... من نمی دونم کی رای میاره ولی نمی دونم چرا از احمدی نزاد می ترسند. پاسخ ها.
Mar 14, 2017 - فیلمی از معرفی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می‌کنید. ... بیش از دو نفر باشند روحانی رای می آورد باید علیه روحانی به اجماع رسید ...
May 8, 2017 - امتیاز دهید: ... برای پیش بینی نتیجه ی انتخابات ریاست جمهوری 96 اول باید نامزدها و تمامی ... اکثر مردم نیز بر این باور هستند که پیش بینی نتیجه ی انتخابات ریاست جمهوری 96 می تواند بسیار نزدیک به رای آوردن روحانی باشد.

مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 96+ دانلود مناظره | رکنا

www.rokna.ir/.../260593-مناظره-انتخاباتی-ریاست-جمهوری-دانلود-م...
Apr 29, 2017 - زاویه های مخفی در مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96 / به حرکات مجری دقت ... اکثر ستادهای انتخاباتی نامزدها پس از این مناظره ها اقدام به تهیه نظرسنجی می .... اینجا نیامده ایم برای رای جمع کردن، هدف توضیح برنامه هاست، مردم می خواهند بین نامزدها یک ... شما که معاون اول هستید نامزد شدید و دارید گزارش کار می‌دهید درحالی‌که حق ...

انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/انتخابات_ریاست‌جمهوری_ایران_(۱۳۹۶)
برنامه زمان‌بندی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران به شرح زیر است: ... نامزدها; ۲۸ اردیبهشت ۹۶: ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها; ۲۹ اردیبهشت ۹۶: اخذ رأی ..... میانگین دو عدد قبل است (منبع:«انتخابات رياست جمهوري در 103 کشور برگزار مي شود». .... نتایج نظرسنجی انتخابات 96 توسط صداوسیما/ برنده مناظره 96 از نگاه مردم».

پایان طوفانی مناظره‌ها / چه کسی در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری - رکنا

www.rokna.ir/.../264043-پایان-طوفانی-مناظره-ها-چه-کسی-در-مناظره...
6 days ago - نامزدها با اعلام مواضع خود در آخرین مناظره تلویزیونی، مردم را به داوری در روز .... این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به جهانگیری خاطرنشان کرد: ... شما شده‌اید طرفدار 96 درصد و من طرفدار 4 درصد؟ ..... اســــحاق جهانگیری در فرصـــــــــت جمع‌بندی سخنان خود، خطاب به ملت ایران گفت: یک لحظه رأی می‌دهید آینده را رقم می‌زنید.

نسیم آنلاین | 8 نامزد احتمالی انتخابات 96

www.nasimonline.ir/Content/Detail/.../8-نامزد-احتمالی-انتخابات-96
Sep 13, 2016 - روحانی با رای ناپلئونی 50.71 درصد آرا توانست در انتخابات ریاست جمهوری سال ... گزینه‌ دیگری که احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 می‌رود نیز .... شرایطی که به او کمک می کند تا به عنوان نقطه اتصال جریانات مختلف ...
مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی از انتخابات 96 را هرروز به‌‌‌صورت زنده در این خبر دنبال ... است اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست‌جمهوری 96 را اعلام رسمی کند. ... فیلم/ حامیان روحانى: به رئیسی رای می‌دهیم/ روحانی هر کاری می‌خواست، باید در 4 سال می‌کرد ... سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار تسنیم ...

درصد آرای رای گیری ریاست جمهوری تا الان اردیبهشت 96 | جدید و آنلاین ...

onlinenew.ir/درصد-آرای-رای-گیری-ریاست-جمهوری-الان.html
2 days ago - تنها یک هفته تا انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده و ۶ نامزد حاضر در ... قالیباف افزود: مسئولانی که حقوق های کلان می گیرند نمی توانند جلوی ... شد و به نظر من قطعا فردای انتخابات آقای روحانی بالای ۵۰ درصد رای خواهد .... رای می دهید؟
Apr 9, 2017 - در همه دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیروز انتخابات نامزدی بوده که برای اولین ... برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نام او را به شوخی به عنوان نامزد مطرح می کنند. ... در نهایت او در ۱۱ استان بیشترین رای را کسب کرد اما در دور اول سوم شد. .... در مشهد · 5 حمله رئیسی به روحانی: چرا به جای جواب دادن عصبانی می‌شوید؟

آیا روحانی تک‌دوره‌ای می‌شود؟ - فرارو

fararu.com/fa/news/268025/آیا-روحانی-تک‌دوره‌ای-می‌شود
زیباکلام اظهار کرد: «در سیاست داخلی به نظر می رسد که محبوبیت روحانی همچنان باقی ... با انتخابات هفتم اسفند متوجه شده اند که نمی توانند در انتخابات 96 پیروز شوند. ... به دور دوم ریاست جمهوری ندارد و آنگاه عارف یا ظریف نامزد اصلاح طلبان شوند. .... هر کسی که دور و اطرافم میبینم سال 92 به روحانی رای دادم و ایشالله 96 هم به ایشون رای میدم.
May 31, 2014 - کدام نامزدها امروز در صداوسیما برنامه دارند؟ ... مشخص شدن اولین کاندیدای انتخابات 96 ریاست جمهوری! ... با این حال، خود داود احمدی نژاد این خبر را که می گوید «به نقل از یکی از .... که رای دادن در پایان کار وفادار بمونند و از سر ضعف دولت در مقابله و حمله به نیروی دیگه روی نیارند. .... جهانگیری انصراف داد: به روحانی رأی دهید.
Dec 27, 2016 - حالا این گروه انتخاباتی مهمان مجله مهر شدند تا به عنوان اولین نامزد ... یک بیوگرافی از خودتان به مخاطبانتان می‌دهید که مردم «مرتضی درخشان» را بهتر بشناسند؟ ... گشت بزرگراه است؛ اما آمد جلو و گفت آقای درخشان ما به شما رأی می‌دهیم.

KHAMENEI.IR ویژه انتخابات

farsi.khamenei.ir/package?id=22298
Jun 15, 2013 - ملت ایران با حضور در پای صندوقهای رأی، با شرکت در رأی دادن، ارتباط و اتّصال ... برای ریاست جمهوری هم در بین این حضراتی که هستند، یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم. ... این محصول به کاربران کمک می‌کند تا نامزدهای حاضر در رقابت انتخابات را با .... همچنین می‌توانید گزیده صوتی این بیانات را از اینجا گوش دهید.
Mar 16, 2016 - باید توجه داشته باشید که انتخابات ریاست جمهوری رای دادن به فرد است نه حزب و هرکس که کاریزماتیک تر باشد رای بیشتری می آورد. احمدی نژاد بر ...

انتخابات ریاست جمهوری 96 - تی نیوز

tnews.ir/tags/انتخابات-ریاست-جمهوری-96
انتخابات ریاست جمهوری 96. ... 30 درصد مدارس شهری استان مرکزی شعبه اخذ رای خواهند بود/تعطیلی این مدارس در روز پس از انتخابات 30 ..... به کدام کاندید رای میدهید؟
20 hours ago - مهر | پارسی پو parsipoo جزئيات اين خبر نظرسنجی سوم | شما در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می‌دهید؟ ratingValue4.9 worstRating 1 ...

مردم در انتخابات 96 به روحانی رای می دهید؟ - آپارات

www.aparat.com/v/.../مردم_در_انتخابات_96_به_روحانی_رای_می_ده...
May 7, 2017 - 118 فایل مردم در انتخابات 96 به روحانی رای می دهید؟ مردم در انتخابات 96 به روحانی رای می دهید؟ انتخابات 96,احمدی نژاد,حسن روحانی,دهید؟,می,رای,روحانی,ب. ... احمدی نژاد رد صلاحیت شد /شورای نگهبان صلاحیت ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ...
آخرین اخبار انتخابات 96, جدیدترین نتایج و اخبار انتخابات ریاست جمهوری 96 ایران, نتایج انتخابات ریاست ... به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری 96 رأی می دهید؟

برنامه زمان‌‌ بندی انتخابات 96/ آغاز تبلیغات ریاست‌ جمهوری از 7اردیبهشت ...

www.mashreghnews.ir/.../برنامه-زمان-بندی-انتخابات-96-آغاز-تبل...
Aug 2, 2016 - آقای روحانی درباره وام ۳۰۰ میلیاردی بدون سود پاسخ دهید ... بر همین اساس آغاز نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری احتمالا ... آغاز می شود که احتمالا اول اردیبهشت ماه رسیدگی به صلاحیت نامزدها به پایان خواهد رسید. ... اخذ رای مردم برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از صبح روز ۲۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
اگر احمدي نژاد دوباره كانديد شود بهش راي مي دهيد؟ ... reza jafari : اصلا و ابدا, اگه یه میلیارد هم بگیرم باز به احمدی نژاد رای نمیدم,. 3 سال پیش و 2 ماه قبل. ava2. yalda solimani : برای حل این معادله باید به این سوال بپردازیم که در انتخابات، تصمیمات حیاتی یا حتی اقدامات روزمره ... مطمئن باش بازم رئیس جمهور میشه...منتظر باش سال 96 برسه.
Mar 4, 2015 - انتخابات ریاست‌‌جمهوری ۱۳۹۶: مردم از هم‌اکنون چه کسانی را نامزد می‌کنند؟ ... نفر را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ پیشنهاد دهید، آن شخص چه کسی است؟ ... ریاست جمهوری باشند، در این صورت به کدام یک از این دو نفر رای خواهید داد؟
May 4, 2017 - مجله اینترنتی طیف نما - اخبار روز، اخبار ورزشی، چهرها، سبک زندگی، سلامت، آشپزی، خودرو، علم وفناوری، فرهنگ وهنر، موفقیت، سرگرمی، گردشگری،
در روزهای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به سر می بریم. ... یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می دهید رأی دهید.

اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 96 | پایگاه تحلیلی ...

aftabejonoob.ir/.../اعلام-زمان-ثبت‌نام-داوطلبان-انتخابات-ریاست-جمه...
Aug 15, 2016 - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جام جم آنلاین از فارس، علی پورعلی‌مطلق گفت: داوطلبان ... بعد از برگزاری مناظره سوم،به کدام کاندیدای ریاست جمهوری رای می دهید؟ ... اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 96.

آخرین اخبار انتخابات 96 + نتایج نظرسنجی - بازار نیوز

bazarnews.ir/fa/news/16803/آخرین-اخبار-انتخابات-96-نتایج-نظرسنجی
آخرین اخبار انتخابات 96 را به همراه نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری 96 در اینجا ... کتبی جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روز گذشته (چهارشنبه) به وزارت .... روحانی و آقای رئیسی در انتخابات حضور داشته باشند به چه کسی رای می دهید؟

نامزدهای احتمالی انتخابات 96 این روزها چه می‌کنند؟/ جلیلی به دولت کنایه ...

www.entekhab.ir/.../نامزدهای-احتمالی-انتخابات-96-این-روزها-چه-می‌ک...
یک سال مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 احزاب و جریان‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال مطرح کردن خود در میان مردم هستند. ... جلیلی به دولت کنایه می زند و احمدی نژاد سفر استانی می‌رود+ جدول ... وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92شرکت کرد و توانست فقط 4 میلیون رای به دست بیاورد .... هاشمی طبا: برای حفظ ایران به حسن روحانی رای دهید.

کدام‌یک از این 6 نفر رئیس جمهور آینده ایران خواهند شد؟ - ایران جیب

www.iranjib.ir/.../کدام‌یک-از-این-6-نفر-رئیس-جمهور-آینده-ایران-خو...
Apr 21, 2017 - به موجب تبصره ماده 57 قانون انتخابات ریاست جمهوری، شورای نگهبان ... اجرایی 6 نامزد احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم: ..... جالبیش اینه که در 24 سال گذشته کسایی رییس جنهورمون بودن که تو انتخابات 92،96 تایید نشدن و .... دوستان به هر کسی که «فکر» می کنید شایسته است رای دهید نه به کسی ...

چه کسی می‌تواند رئیس جمهور بعدی ایران باشد؟ / دو دلیلی که احمدی نژاد را ...

namehnews.ir/.../چه-کسی-می‌تواند-رئیس-جمهور-بعدی-ایران-باشد-د...
Dec 15, 2014 - اما مردم در سوم تیز 84 رای به ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد دادند تا بازهم دولت در ... کاری ندارند بلکه به شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگاه می‌کنند. .... ایران در دنیا مقتدر شد نه اینگونه ذلیل که هرجور می خواند در مذاکرات به ما توهین ..... دادند همه مخالف هستند پس بنابراین اقای روحانی 75درصد مخالف دارد در سال 96رای ...

به نامزدی رای میدهم که... - شبکه خبر

www.irinn.ir/fa/news/495449/به-نامزدی-رای-میدهم-که
معیارهای شما برای انتخاب رئیس جمهور کدام اند؟ به نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر اساس کدام برنامه ها رای می دهید؟ پاسخ های مردم به این سوالات را در ویدئوی زیر ببینید.

سه مناظره سه ساعته برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 - سی و یک نما

31nama.com/.../سه-مناظره-سه-ساعته-برای-نامزدهای-انتخابات-ریاس...
Feb 15, 2017 - سه مناظره سه ساعته برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 ... سی و یک نما- تنها سه ماه به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران باقی مانده و علی ... رسانه ملی هر یک از نامزدهای این دوره در چهار برنامه گفتگومحور حضور پیدا می کنند. ... هم اکنون در اکران خصوصی نهنگ عنبر: با دیدن مناظره ها حتما به "روحانی" رای می دهید.
Apr 17, 2017 - به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم از ... انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران 96 اسامی کاندیداهای ریاست.
نگاهی به آخرین اخبار انتخابات 96 در استان‌ها · بازتاب مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری در روزنامه‌ها ... به کدامیک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟

نتیجه لحظه به لحظه آرای انتخابات 96 شنبه - خبر جدید 96

jnews96.ir/نتیجه-لحظه-به-لحظه-آرای-انتخابات-96-شنبه/
11 hours ago - نتایج لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶, نتایج شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ... به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ رأی می دهید؟
Mar 28, 2015 - حضور عارف در انتخابات 96 بعید به نظر می رسد . ... محمد باقر قالیباف در نهمین و یازدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد شد و از اقبال عمومی خوبی برخوردار گردید . ... روزنامه های کیهان و رسالت در روزهای نزدیک به رای گیری با انتشار سرمقاله هایی خواهان ائتلاف فوری نامزدهای .... اجازه دهید آقای روحانی تمام برنامه هایش را عملی کند.
... رجوع کنید. دوستان خود را به شرکت در نظرسنجی های موجود در این وبسایت دعوت کنید. ... رای سفید (ممتنع). 9. حسن روحانی. 211. ابراهیم رئیسی. 96. مصطفی میرسلیم. 4. مصطفی هاشمی ... نظرسنجی؛ به کدام کاندیدای ریاست جمهوری رای می دهید؟ شرکت در ...
Sep 21, 2016 - کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 ... به این مطلب امتیاز دهید ... 1- مهمترین بحث این است که وقتی صادق محصولی می گوید دنبال فرد ... جدید باشند، یعنی تا به حال نامزد نشده باشند ، هم بنا به روایت پایداری ها رای آور ...
2 days ago - میهن هاست نظرسنجی انتخابات ۹۶ ( بیشترین رای مربوط به کدام نامزد است )... - آخرین نظرسنجی در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می دهید ...
Mar 8, 2016 - محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به نفع روحانی و با ... عارف به عنوان نامزد اصلاح طلبان و روحانی نیز که متمایل به این سمت بود، به این ... از سوی مسئولان دولتی می تواند بدعت خطرناکی در تفسیر به رای قوانین یا پشت پا زدن به آن باشد. ... اصلاحات باشید و اگر مطمئن نیستید باید رویه خود را تغییر دهید.

اسامی ۱۴ کاندیدای جمنا برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد - فردا

www.fardanews.com/.../اسامی-۱۴-کاندیدای-جمنا-برای-انتخابات-ریا...
Mar 12, 2017 - ۱۴ نامزد برتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در رای گیری اولین مجمع ... اسامی ۱۴ کاندیدای جمنا برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد ... شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اسامی را به مجمع ملی دوم جبهه که روز ۱۷ فروردین برگزار می شود ارائه خواهد کرد تا از .... به عملکرد صدا و سیما در ایام انتخابات چه نمره‌ای می‌دهید؟

انتخابات ریاست جمهوری ایران 96 - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...

www.mehrnews.com/.../archive.xhtml?...انتخابات+ریاست+جمهوری...
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر اهل کار بودید در این ۴ سال کاری می کردید نه اینکه شب ... دولت طرح اشتغالزایی قالیباف را در یک سرقت انتخاباتی به نام خود زد ... رفسنجان - رئیس ستاد انتخابات رفسنجان گفت: در انتخابات امسال ۱۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان وجود دارد .... در انتخابات ریاست‌جمهوری به چه کسی رای ‌می‌دهید؟
5 days ago - نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حجت الاسلام حسن روحانی را. ... به این سوال که الان به چه کسی رای می دهید گفت: به آقای روحانی رای می دهم. ... الزامات سازمان میراث فرهنگی در سال 96 ...

یک زن رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری (+عکس) | بویر نیوز

boyernews.com/.../یک-زن-رقیب-روحانی-در-انتخابات-ریاست-جمه/
Jan 19, 2017 - جناح محافظه کار برای سال 96 بیش از آنکه به فکر پیروزی درانتخابات باشد ... اصولگرایان نیک می دانند به هر اندازه که حسن روحانی با رای کمتری به ریاست جمهوری برسد، .... در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به‌عنوان نامزد ثبت‌نام کنند، ولی موضوع رجل ... (آخرین نظرسنجی) در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می دهید؟
Apr 14, 2017 - در نامه کرم رضا پیریایی همچنین به زمینه ها و دلایل پیروزی احمدی نژاد در انتخاب ... تقدیم کرده اند، اقدام به ثبت نام، بدترین کاری بود که می توانستید انجام دهید. ... نکند خیال می کنید که همه هفده میلیون رای، در انتخابات ریاست جمهوری نهم ...
واکنش مطبوعات به اولین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 ... گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد.
5 days ago - شمارش معکوس تا انتخابات 96. 4 ... تصویر هاشمی طبا: به روحانی رای می دهم ... به سوال خبرنگار خبرآنلاین که به چه کسی رای می دهید گفت: به روحانی رای می دهم. ... گزارش کامل سومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 در رسانه ملی.

انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 - ساعت24

www.saat24.com/tag/انتخابات+ریاست+جمهوری+سال+1396
ساعت24-وزارت کشور در اطلاعیه‌ای کد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر کرد. ... انتخابات 96 ... ساعت 24- معاون عملیات اورژانس تهران گفت: برای روز انتخابات ریاست جمهوری، اورژانس تهران در آماده باش کامل به سر می برد و 160 پایگاه شهری تهران ... اصلاحات و آزادی در کشور هستند باید با حضور در انتخابات به دکتر روحانی رای دهید.

مشروح دومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 در رسانه ملی ...

www.fartaknews.ir/...انتخابات.../24621-مشروح-دومین-مناظره-نامزد-ه...
May 5, 2017 - صحبت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 در دومین مناظره ... دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات میرسلیم گفت: اگر می خواهیم در ..... تنش یا آ‌رامش می‌خواهید چرا که شما یک لحظه رأی می‌دهید و آینده کشورتان را مشخص می‌کنید.

مشروح مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم | پایگاه خبری ...

www.jamaran.ir/.../637822-مشروح-مناظره-دوم-نامزدهای-انتخابات-ریا...
May 5, 2017 - به گزارش جماران ، حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز ... که آیا در مناظره دوم مانند مناظره اول ظاهر می شوید یا تغییر تاکتیک می دهید؟ ..... با رای مردم سرکار آمده مخالف هستند و متاسفانه این مخالفتشان به شکل نهادینه ..... بیایم و در سال 96 بگوییم جنبش 96 درصدی شکل گرفته است چه معنایی دارد؟
Apr 14, 2017 - ... احمدی‌نژاد در نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری 96 تحدی و سینه سپر کردن در برابر ... در نامه کرم رضا پیریایی همچنین به زمینه ها و دلایل پیروزی احمدی نژاد در انتخاب ... تقدیم کرده اند، اقدام به ثبت نام، بدترین کاری بود که می توانستید انجام دهید. ... نکند خیال می کنید که همه هفده میلیون رای، در انتخابات ریاست جمهوری نهم ...
23 hours ago - نظرسنجی انتخابات 96 ( بیشترین رای مربوط به کدام نامزد است ) + عکس - شهر مطلب جستجو ورود خوش آمدید! وارد حساب کاربری شوید نام کاربری شما ...
1 day ago - بیروت-ایرنا- 2 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران و با کناره گیری ... ها را درباره میزان مشارکت و کاندیدای پیروز در این دور از رقابت مطرح کردند. ... روحانی مرد ماموریت های دشوار است و از شما می خواهم که به او رای دهید. .... بین الملل · خاورمیانه · پرونده خبری · آخرین خبرهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اردیبهشت 96.

داوطلبی جهانگیری و قالیباف/ثبت‌نام ۱۶۳۶ نفر/ضرورت اصلاح قانون - ایسنا

www.isna.ir/.../داوطلبی-جهانگیری-و-قالیباف-ثبت-نام-۱۶۳۶-نفر...
Apr 15, 2017 - در حاشیه انتخابات 96 ... به گزارش ایسنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری صرفا در .... ای پشت سر احمدی‌نژاد دری وری می گفتند، اما پس از اینکه رای آورد در دولتش ... به نفع قالیباف کنار می روید، گفت: نامزدی من در انتخابات جدی است، اما .... عرصه انتخابات این است که احتمال می دهید آقای روحانی رد صلاحیت شوند ...

اسامی 6 نامزد ریاست جمهوری که تایید صلاحیت شده اند - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../اسامی-6-نامزد-ریاست-جمهوری-که-تایید-صلاح...
اسامی نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری اعلام شد. ... امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 118321 ... انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده، رسما آغاز می شود. ... از مهم‌ترین چهره‌هایی که صلاحیت آنها برای پست ریاست جمهوری تایید نشده می‌توان به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق، ...

بازیگران و هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری 96 به چه کسی رای می دهند؟

https://www.salamcinama.ir/.../بازیگران-و-هنرمندان-در-انتخابات-ر...
بازیگران و هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری 96 به چه کسی رای می دهند؟ ... بعد از اتمام برنامه های مناظره نامزد های محترم و دیدن و شنیدن دیدنی ها و گفتنی هایشان به عنوان ...
Apr 12, 2017 - نامزد انتخابات رياست جمهورى- به هر كسى كه بيكار باشد ١٥ ميليون تومن حقوق ميدم! من به ترامپ ... نامزد ریاست جمهوری 96 کفن پوش و قرآن به دست: ...

احمدی‌نژاد سال 96 می‌آید و رد صلاحیت می‌شود - صراط نیوز

www.seratnews.ir/fa/.../احمدی‌نژاد-سال-96-می‌آید-و-رد-صلاحیت-می‌شو...
Jan 27, 2016 - احمدی‌نژاد سال 96 می‌آید و رد صلاحیت می‌شود ... وی معتقد است در انتخابات ریاست جمهوری 1384، اصلاح طلبان رای بیشتری داشتند اما به دلیل تعدد ..... عارف و روحانی یکی را انتخاب می کردند، اصلاح طلبان می روند به سمت نامزدی که .... خواهد به آقای لاریجانی رای دهد شما ترجیح می دهید آقای عارف در این انتخابات شرکت کند یا نه؟
Apr 25, 2017 - رویکرد «سیاسی» هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ را باتوجه به پایبندی‌شان به اصولی مانند آزادی بیان و احزاب، راهپیمایی‌‌ها و تجمع‌ها، ...
Aug 10, 2016 - سفرهایی که حواریون رسانه ایش نام آن را به اختصار «قیام» گذاشته اند. پیش تر وقتی درباره احتمال نامزدی اش در انتخابات از او پرسیده می شد تنها ...
کد مطلب: 473060 به کدام یکی از نامزدهای انتخابات رای می دهید؟ بخش سیاسی الف، ... کلمات کلیدی : انتخابات 96+ انتخابات ریاست جمهوری+ اصولگرایان+ اصلاح طلبان.
کد مطلب: 473060 \n\n به کدام یکی از نامزدهای انتخابات رای می دهید؟ \n بخش ... کلمات کلیدی : انتخابات 96+ انتخابات ریاست جمهوری+ اصولگرایان+ اصلاح طلبان.

انصراف چهره ها از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری 96 - راه دانا

www.dana.ir/.../انصراف-چهره-ها-از-ثبت-نام-برای-انتخابات-ریاست-...
Oct 8, 2016 - انصراف چهره ها از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری 96 : برخی از چهره های شاخص دنیای سیاست از ... به کدامیک از نامزدهای انتخابات رای می دهید؟
6 days ago - شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حالی برای شرکت در سومین و آخرین ... و همه و همه به صحنه بیایید یک لحظه رای می دهید آینده ایران را رقم می زنید من خودم را ... اقتصاد مقاومتی تصویب کردیم 950 هزار شغل مطمئن برای 96 ایجاد کردیم.

صحبت‌های رئیسی در سومین مناظره انتخابات 96 - صدا و سیما

www.irib.ir/.../صحبت‌های-رئیسی-در-سومین-مناظره-انتخابات-96
6 days ago - ارائه آخرین ، جدید ترین و به روز ترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 96. ... صحبت‌های ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین ... و اکنون هم وعده می‌دهید که انشاله اقداماتی برای کشاورزی در دولت بعد انجام می‌دهید. .... اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات و ایجاد آرامش رأی دهندگان 1396/2/27 ...

انتخابات ریاست جمهوری 96 چه ویژگی‌هایی دارد؟ - خوبی

khoubi.ir/search/?q=انتخابات+ریاست+جمهوری+96+چه+ویژگی‌هایی...
8 hours ago - وي افزود: خروجي صندوق‌هاي اخذ راي انتخابات رياست جمهوري چه به نفع .... ليست اموالتان را نشان مي دهيد و به نظر شما ديگر نامزدها هم ليست اموالشان را ...
چقدر به شوراهای فعلی شهر و روستا شانس دوباره خدمت می دهید؟ عملکرد شوراهای شهر و روستا را مثبت دیده ایم(خیلی) - 6.5%. شوراهای فعلی می توانستند بهتر باشند.
طرفداران رئیس جمهور اسبق ایران و علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در این نظرسنجی ... در سوال دیگری از مخاطبان پرسیده شده به کدام طیف سیاسی در انتخابات رای می دهید؟ ۲۸ درصد از جامعه آماری این نظرسنجی گفته اند به اعتدال گرایان رای می دهند، ۲۴ درصد به ..... چه اندازه احتمال می دهید این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شود؟
Feb 25, 2017 - تصویب مرامنامه و انتخاب 10 نامزد اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری توسط اکثریت اعضای ... که پیشتر شایعه کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 به عنوان تاکتیکی برای ... اگرچه که به نظر می‌رسد سبد رای این عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در .... طرح آماک چقدر به بهبود هوای خوزستان کمک می کند؟
پاسخ مسؤل سایت: با سلام و احترام - چنانچه در آراي ريخته شده به صندوق كد نامزد درج نشده ... لطفاً سن دقيق افرادي كه مي توانند در انتخابات رياست جمهوري جهت راي دادن مشاركت نماينداعلام فرمائيد. ... پاسخ مسؤل سایت: با سلام و احترام - با اخذ معرفي نامه از ثبت احوال مي توانيد راي دهيد. .... انتخابات سال 96 · انتخابات اسفند94; انتخابات گذشته ...
Oct 29, 2010 - 37 posts - ‎25 authors
[آرشیو] در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای میدهید؟ ... در انتخابات ریاست جمهوری با فرض همین چهار نفر کاندیداهای زیر به کدامیک از گزینه های زیر رای میدهید؟ .... فعلا از افشاء اسم این نامزد منتصب هم معذورم . .... و برنده با اندک اختلاف پیروز شود و این خود سبب ادامه رقابت درون جناحی برای سالهای 92 تا 96 خواهد شد.
1 day ago - در نهایت، با توجه به پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شما به ... کلمات کلیدی : انتخابات 96+ انتخابات ریاست جمهوری+ اصولگرایان+ ...

باهنر:به طور قطع، نامزد ریاست جمهوری سال 96 نخواهم شد/از نامزدی آقای ...

roozno.com/.../باهنربه-طور-قطع-نامزد-ریاست-جمهوری-سال-96-نخواه...
Aug 31, 2016 - باهنر که از نامزدی در انتخابات مجلس دهم خودداری کرده بود مدتی قبل به سمت مشاور ... 45 هزار تومانی را به 200 هزار تومان افزایش دهیم آیا به ما رای می دهید یا خیر؟ ... خود رئیس جمهور هم این را می داند و مردمی که به نامزد این حزب رای داده اند هم آگاهند ...
May 5, 2017 - نتایج لحظه به لحظه و زنده انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96 ... 96 , انتخابات ریاست جمهوری 96 , تعداد آراء نامزدهای ریاست جمهوری 96 , ... جهانگیری با انصراف از کاندیداتوری ریاست جمهوری : به روحانی رای می ... تمامی مطالب از سایت های قانونی و مجاز جمع آوری میشود در صورت وجود مشکل از طریق فرم تماس با ما گزارش دهید.

نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96 | مگ وب

magweb.ir/نامزدهای-اصولگرا-انتخابات-ریاست-جمهو/
سردار تهران، سه بار تجربه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارد. با سبدی نزدیک به چهار پنج میلیون رای و نظامیانی که سال‌هاست در نهادهای مخالف با او همکاری می‌کنند.
به کدام یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟ شما به کدام یک از کاندیداهای شورای شهر لنده رای می دهید ؟ عملکرد نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را در ...

تقویت احتمال حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ - 724 ...

www.724press.com/.../4024-رئیسی-انتخابات-96-سفرهای-انتخابا...
Mar 11, 2017 - به نظر می رسد آیت الله ابراهیم رییسی دیگر چندان تردیدی برای ورود به انتخابات 96 ندارد و چمدان سفرش را بسته است. ... اخبار انتشار یافته پیرامون نامزدی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارایه کرد. ... گفت: بله حتما شرکت میکنم و رای می دهم اما کاندیدا نمی شوم؛ بنده خادم زائران امام رضا هستم.
Apr 30, 2017 - دبیرکل سابق حزب همبستگی گفت: اولین مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تشدید فضای انتخاباتی کمک خوبی کرد.

نظرسنجی انتخابات ۹۶ - صفحه اول جستجو

searchindex.ir/نظرسنجی-انتخابات-۹۶/
در انتخابات ریاست جمهوری 96 به کدام شخصیت رای خواهید داد ؟ ... ۲- اسامی که در زیر مشاهده میکنید نامزد های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ میباشد و در در حال بروزرسانی میباشد. ۳- هر بازدیدکننده از هر آی پی و هر دستگاه فقط یکبار می تواند در نظرسنجی شرکت ... اگر فقط روحانی و رئیسی در انتخابات باشند به چه کسی رای می‌دهید؟
هرچند ناطق نوری چنین دیداری را تکذیب کرده و معرفی نامزد دیگری غیر از روحانی را ... سید محمد خاتمی برای معرفی نامزد دیگری در انتخابات ریاست جمهوری 96 بی فایده خواهد بود. ... آیا او علیرغم تمام سفرهایی که انجام داده است کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ... وی اضافه کرد: دلیل این ادعا آن است که احمدی نژاد با ورود خود به انتخابات آینده می ...

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 + درصد آرا + تعداد رای ها - رزبلاگ

entekhabatshora96.rozblog.com/.../نتایج-انتخابات-ریاست-جمهوری...
May 8, 2017 - فرد مورد نظر در انتخابات نمی‌باشند، فلذا رای دهندگان باید نامزد مورد نظر خود را براساس شاخصه ها و . ... نتایج شمارش آرای انتخابات 96 ریاست جمهوری به تفکیک استان. ..... نظرسنجی؛ در انتخابات ریاست‌جمهوری به چه کسی رای می‌دهید؟
برچسب زده شده با : خنده دار. فیلم حاشیه های ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ! بدون روتوش ! ... در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 به چه کسی رای می دهید؟ حمید بقایی.
May 5, 2017 - در بخش جمع بندی مناظره امروز نامزدهای ریاست جمهوری، بار دیگر نامزدها به نقد ... سومین بخش از مناظره امروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تجمیع مواضع مطرح شده در ... شما مردم و جوانانی که برای اولین بار رای می دهید، شما روستاییان و .

پیام روشن مناظره از زبان جهانگیری در جمع هواداران روحانی/ تندروی میرسلیم ...

feydus.ir/.../پیام-روشن-مناظره-از-زبان-جهانگیری-در-جمع-هواداران-روحانی-تندروی-میرسل...
5 days ago - گزارش لحظه به لحظه از مناظره اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ..... قضات همه و همه به صحنه بیایید، یک لحظه رای می دهید آینده را رقم می زنید. ... از شهریور سال 96 هر تحت پوشش کمیته امداد مالک 10 میلیون تومان در کارخانه ها خواهد شد.
Mar 12, 2017 - موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات 96 ... تحلیل ایران -بنده نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیستم .... با توجه به فضای حاكم بر مجمع، تا چه حد احتمال می دهید اعضاي فعلي ابقا شوند؟ ... اینکه براي احمدی نژاد سبد راي قابل توجهي وجود دارد را نيز نمی توان رد کرد اما بنده بر اين باورم که احمدی نژاد نمي تواند رای خودش را به دیگری ...
May 5, 2017 - همه جای دنیا، خیلی ها برای جلوگیری از ضرر بیشتر، رای می دهند ... دومین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به صف آرایی .... ریاست جمهوری 96 / اشاره به نقش سپاه برای برهم زدن برجام. ۳۴; ۱. نظر دهید ...
Apr 15, 2017 - 96/01/26 13:3 ... «انتخاب رئيس جمهوري همسو با مجلس شوراي اسلامي تا چه اندازه مي تواند به ... در دومين نظرسنجي انتخاباتي اين سؤال مطرح شد: "به نظر شما رئيس دولت در ... در اين نظرسنجي از مجموع 13057 رأي، 65.4 درصد مخالف و 34.6 درصد نيز موافق .... 3 روز مانده تا برگزاري انتخابات، به کانديداي کدام جريان راي مي دهيد؟».

صدای معلم | کاندیداهای جبهه یکتا مشخص شدند : حمیدرضا حاجی بابایی !

sedayemoallem.ir/.../6754-کاندیداهای-جبهه-یکتا-مشخص-شدند-حمید...
Oct 10, 2016 - انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جبهه یکتا ... شایسته کاندیداتوری و رأی مردم هستند که خدمت رسانی گسترده به جامعه و ... نامزدهای نهایی به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم مطرح می ..... برای این بحران برنامه دهید !

روزنامه جام جم96/2/26: اخبار نامزدها - Magiran

www.magiran.com/npview.asp?ID=3560469 - Translate this page
سيدمصطفي آقاميرسليم، نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين که ... گفت: من از انتخابات کناره گيري نمي کنم اما توصيه مي کنم همه به روحاني راي دهند. ... از نظرسنجي هاي انتخاباتي اطلاعي داريد و چقدر احتمال مي دهيد که انتخابات به دور دوم ...
Apr 6, 2017 - کسانی که از ترس ریاست جمهوری یافتن سعید جلیلی به پای صندوق‌ها ... بدتر رها کنند: تحریم انتخابات را رأی مخالف به رژیم ولایت مطلقه فقیه ... سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفته‌است: رئیسی نامزد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری است ... به عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات» گردید،شاید بهتر می شد مدیریت شود.

نظرسنجی: اگر امروز انتخابات برگزار شود به کدام یک از این نامزدها رای ...

khabarone.ir/.../نظرسنجی-اگر-امروز-انتخابات-برگزار-شود-به-کدا...
May 4, 2017 - اگر امروز انتخابات برگزار شود به کدام یک از نامزدهای زیر رای می دهید؟ ... *چه اندازه احتمال می دهید این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده ...

واکنش میرسلیم به 4 و 96 قالیباف: تنها برای کوبیدن رقیب بود!

rooykard24.com/.../واکنش-میرسلیم-به-4-و-96-قالیباف-تنها-برا...
May 3, 2017 - سیدمصطفی میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ... کرد: به جرات می گویم که این تنها یک شعار برای به دست آوردن رای عامه مردم است. ... به مردم بگویید با اتکا به چه چیزی و بر اساس کدام عملکردتان این قول ها را می دهید؟

نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری 96 ایران - آسمونی

www.asemooni.com › علمی و دانستنیدانستنی
نامزدهای انتخابات 96,انتخابات 96,انتخابات ریاست جمهوری 96,نامزدهای انتخابات ... از فهرست ائتلاف، حوزه انتخابیه خود را به رفسنجان تغییر داد؛ اما رأی لازم را نیاورد.
May 27, 2016 - یک سال تا شروع رسمی رقابت‌های ریاست‌جمهوری 96 باقی مانده است. ... کنش سیاسی در انتخابات 96 را به زمان دیگری ارجاع داده‌اند، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب ... در سال 92، با اختلاف 200 هزار رأی نسبت به رقیب روحانی خود، دستش از کلید پاستور دور ماند. .... در انتخابات ریاست جمهوری 96 به چه کسی رای میدهید؟
Sib va Sooran, Sistan and Baluchestan Province - From your search history - Use precise location
 - Learn more   
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین سایت تفریحی و اخبار و موسیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 3,871
  • بازدید سال : 29,257
  • بازدید کلی : 196,240