loading...
خبر آنلاین و آموزشی
hamed بازدید : 144 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
 
 

 
About 99,600 results(0.90 seconds) 
موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم/ایران بازیگر مهمی در منطقه است. شناسه خبر: 1411971 سرویس: بین الملل. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴.
1 hour ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه گفت ... ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».
29 mins ago - موگرینی: انتخابات ایران را با دقت دنبال می‌کنیم 30 دقیقه پیش ... ایران را به دقت و احترام دنبال می‌کنیم، زیرا ایران بازیگری مهم در منطقه است.

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم/ایران بازیگر مهمی در ...

www.ghatreh.com/.../موگرینی-انتخابات-ایران-دقت-دنبال-کنیم-ای...
42 mins ago - موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم/ایران بازیگر مهمی در منطقه است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت:Â انتخابات ایران را با ...

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم | مسئول سیاست - قطره

www.ghatreh.com/news/.../موگرینی-انتخابات-ایران-دقت-دنبال-ک...
23 mins ago - فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتخابات ایران را به دقت و احترام دنبال می کنیم، زیرا ایران بازیگری مهم در منطقه است.
36 mins ago - خانه / سایت خوان / موگرینی:انتخابات ایران را دنبال می‌کنیم ... مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتخابات ایران را با دقت دنبال می کنیم. ... وی دلیل این موضوع را مهم بودن ایران به عنوان یک بازیگر مهم در منطقه دانست. ... را توافق هسته ای نامید و اعلام کرد از اینکه آژانس ۵ بار پایبندی ایران را تایید کرده خرسند است.

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - تیک

tik.ir/fa/news/.../موگرینی-انتخابات-ایران-را-به-دقت-دنبال-می‌کنیم
«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه گفت این گروه ... «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.
40 mins ago - موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم/ایران بازیگر مهمی در منطقه است - تسنیم | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان.

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم - خبرگزاری دانشجو ...

khabarfarsi.com/u/38455136 - Translate this page
فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتخابات ایران را به دقت و احترام دنبال می کنیم، زیرا ایران بازیگری مهم در منطقه است. وی افزود: درباره ...
به گزارش فارس، وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

موگرینی: انتخابات ایران را با دقت دنبال می کنیم - خبرگزاری مهر | خبر ...

khabarfarsi.com/u/38454695 - Translate this page
به گزارش فارس، وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/iran.../موگرینی-انتخابات-ایران-را-به-دقت/.../6...
به گزارش فارس، وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - فردا

www.fardanews.com/.../موگرینی-انتخابات-ایران-را-به-دقت-دنبال-...
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کند.
1 hour ago - وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است
1 min ago - موگرینی: انتخابات ایران را با دقت دنبال می‌کنیم ... وی دلیل این موضوع را مهم بودن ایران به عنوان یک بازیگر مهم در منطقه دانست. ... همکاری ها را توافق هسته ای نامید و اعلام کرد از اینکه آژانس ۵ بار پایبندی ایران را تایید کرده خرسند است.
52 mins ago - وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

پخش زنده آخرین اخبار شهرخبر

www.shahrekhabar.com/پخش-زنده-اخبار
موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم/ایران بازیگر مهمی در منطقه است. 10 دقيقه پيش ... برجام بهترین گزینه برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - عصر ايران | دمادم

https://damadam.ir › اخبارعصر ايراندسته‌بندی نشده
56 mins ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه گفت ... ایران را به دقت دنبال می کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - تیک | دمادم

https://damadam.ir › اخبارتیکدسته‌بندی نشده
52 mins ago - وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - فانوس

fanousnews.ir/.../موگرینی-انتخابات-ایران-را-به-دقت-دنبال-می-کن...
به گزارش فانوس به نقل از فارس، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه ... «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت انتخابات ایران را به ...
به گزارش فارس، وی که در مقر اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - هشدارنیوز

www.hoshdarnews.ir/225452/موگرینی-انتخابات-ایران-دنبال.html
به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فدریکا موگرینی» مسئول ... «انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم، چراکه ایران بازیگر مهمی در منطقه است.».

انتخابات ایران را با دقت دنبال می‌کنیم - خبرگزاری دفاع مقدس

defapress.ir/fa/news/.../انتخابات-ایران-را-با-دقت-دنبال-می‌کنیم
55 mins ago - به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست ... وی دلیل این موضوع را مهم بودن ایران به عنوان یک بازیگر مهم در منطقه دانست. ... نامید و اعلام کرد از اینکه 5 بار پایبندی ایران را تایید کرده خرسند است.
موگرینی: انتخابات ایران را به دقت دنبال می‌کنیم - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت انتخابات ایران را به دقت ...
51 mins ago - موگرینی: انتخابات ایران را با دقت دنبال می‌کنیم ... وی دلیل این موضوع را مهم بودن ایران به عنوان یک بازیگر مهم در منطقه دانست. وی همچنین گفت که در ...

ابتکار دو بازیگر اروپایی در پرونده هسته‌ای ایران - دیپلماسی ایرانی

irdiplomacy.ir/.../ابتکار+دو+بازیگر+اروپایی+در++پرونده+هسته‌ا...
اشتاین‌مایر و موگرینی چه نقشی ایفا می‌کنند؟ ... دیپلماسی ایرانی: درحالی که قدرت های جهانی به دنبال رسیدن به یک توافق ... موگرینی اقدامی مهم در این زمینه انجام داد و از محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران دعوت ... بریتانیا در ماه می با انتخابات روبه رو است و هرگونه اقدام موثر در زمینه ایران از سوی لندن، تا زمان تشکیل دولت جدید متوقف خواهد شد.
Aug 18, 2015 - امضای توافق هسته ای با ایران به عنوان مهمترین و بزرگترین دستاورد دستگاه جدید ... تازه وارد، در عمل بازیگری بین المللی اتحادیه اروپا را سالها به تعویق انداخت. ... کاترین اشتون و ریاست تازه فدریکو موگرینی با حساسیت و دقت دنبال شد. ... نقشی تازه و سازنده ای برای ایران در با ثبات سازی منطقه خاورمیانه قائل است.
Jan 15, 2017 - عراقچی به نگاهی که به ایران در حال حاضر وجود دارد اشاره کرد و افزود: در قطعنامه اخیر ... را معرفی می‌کنند و کاندیدایی در انتخابات رای آورد که اوباما را متهم می‌کرد به .... موانع دیگری هست که مهمترین مانع، تحریم‌های اولیه آمریکا است که کماکان .... از گذشته به حرکت خود ادامه می‌دهد و یک بازیگر اصلی در منطقه است را تهدید بداند.

روزشمار ریاست‌جمهوری حسن روحانی (۱۳۹۴) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../روزشمار_ریاست‌جمهوری_حسن_روحانی_(۱...
این نوشتار به روزشمار حسن روحانی رئیس جمهور ایران در سال ۱۳۹۴ می‌پردازد. ... وی در این پیام گفت: سال جدید، سال انتخابات است باید فضای بهتری را برای فعالیت .... و لزوم مقابله با تروریسم و جلوگیری از قتل و خونریزی در منطقه تأکید کردند. .... «نقد با به دنبال هوچی گری بودن متفاوت است، نقد دلسوزانه به نفع کشور و نظام است و در ...
Jan 4, 2016 - ایران در مسیر سیاست تنش آفرینی عربستان حرکت نمی‌کند ... دنبال می‌کند و با بسیاری از دولت‌های منطقه روابطش در سطح عالی است. ... آقای بان‌کی مون و خانم موگرینی به صورت تلفنی گفت و گو کردند و این ... گفتم مهم روند اجرای تعهدات است و اگر تعهدات و مسیر مشخص شده به دقت ..... اجتماعی · مجلس · ویدیو · انتخابات.

سخنان موگرینی در لابی یهودی درباره ایران - صدای ایران

sedayiran.com/fa/.../سخنان-موگرینی-در-لابی-یهودی-درباره-ایران
Jun 8, 2016 - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافقنامه هسته‌ای با ایران به این ... فدریکا موگرینی افزود: امروز نخستین روز رمضان است. ... المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی برنامه هسته‌ای ایران را به دقت زیر ... می دانم که بعضی از شما درباره نفوذ تهران در منطقه نگران هستید. بله، ایران یک بازیگر در تحولات منطقه‌ای است.

ظریف: مردم ایران نسبت به گرایش‌های آمریکا نگرانی دارند/ موگرینی: از ...

hodana.ir/.../ظریف-مردم-ایران-نسبت-به-گرایش‌های-آمریکا-نگرانی-... - Translate this page
Jul 28, 2015 - موگرینی افزود: سرمایه‌ گذاری‌های اروپابی به ایران خواهد آمد، ما به نوعی همسایه هم هستیم و ... ها صورت گیرد، روابط بین الملل و منطقه ای بین ما و ایران بسیار مهم است، مجدد به خاطر عزم شما تشکر میکنم و این توافق هسته ای آعاز راه است. ... بر تعهد خود درباره برجام در طول 20 ماه گذشته متعهد بوده و به دقت آنرا به اجرا گذاشته است.

امیر عبداللهیان: بشار اسد آماده برگزاری انتخابات در تابستان است ...

www.binanews.ir › سياست - Translate this page
Rating: 5 - ‎2 votes
امیر عبداللهیان: بشار اسد آماده برگزاری انتخابات در تابستان است. ... ما رد می‌کنیم موضوع تشکیل دولت انتقالی است؛ در بیانیه ژنو به صراحت آمده است که دولت ... معتقدیم ایران به عنوان عضو مهم در منطقه مسائل منطقه را به خوبی و واقع‌بینانه مورد تجزیه و ..... ما از این منظر تحولات مصر را با دقت دنبال و ابهاماتی را که نسبت به برخی عملکرد‌ها ...
Feb 25, 2017 - تهران-ایرنا- ائتلاف ناکامان منطقه با آغاز دورجدید لفاظی ها به دنبال به انفعال کشاندن جمهوری اسلامی ایران در دفاع از محور مقاومت ... خود از جمله برجام پایبند است و شرایط حاضر را به دقت رصد می کند. ... موضوعات موجود در روابط دوجانبه و بررسی اوضاع در منطقه، بخصوص در سوریه و یمن از جمله مهم ترین محورهای این دیدارها بود.

دولت ترامپ باید مسیر دیپلماتیک را با تهران باز نگه‌دارد - ایسنا

www.isna.ir/.../دولت-ترامپ-باید-مسیر-دیپلماتیک-را-با-تهران-با...
Mar 2, 2017 - نشریه فارین افرز در گزارشی با پرداختن به نقش ایران در منطقه ... سخت با ایران، اغلب عرض اندامی است که وی تصور می‌کند جمهوری اسلامی ایران را ... اتخاذ موضع تهاجمی در قبال ایران و وعده‌های انتخاباتی اش برای مقابله با ... ایران به علاوه یک بازیگر کلیدی در مبارزه با داعش در عراق است و .... درس های مهم بحران دریاچه ارومیه ...
Jul 31, 2015 - گویا هفته آینده هم قرار است هیأت بلندپایه‌ای از ژاپن به ایران بیاید و سخن از حضور ... البته هم در اسرائیل و هم آمریکا، تندروها غیر از این فکر می‌کنند. ... لذا این نوشتار به دنبال رمزگشائی از ابعاد سفر فابیوس و پیام‌های ضمنی این اقدام ... خاورمیانه‌ای فرانسه در مقایسه با دیگر بازیگر مهم اروپایی یعنی بریتانیا است که ...

بهای گسترش روابط علی اف با رژیم صهیونیست/ آذربایجان از ایران باجی ...

www.parsnews.com/.../416232-بهای-گسترش-روابط-علی-اف-با-رژ...
Dec 26, 2016 - بسیاری بهانه روابط آذربایجان با اسرائیل را روابط ایران و ارمنستان می دانند. آذربایجان با میزبانی از نتانیاهو به نوعی به دنبال امتیاز گرفتن از ایران نیز هست. ... پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- در هفته‌های گذشته دو سفر مهم در منطقه قفقاز ... قفقاز منطقه‌ای است که ایران به صورت تاریخی نیز جزء لاینفک آن بوده است.
Oct 15, 2016 - مواضع او در قبال مسائل و بحران منطقه به ویژه سوریه، یمن، عراق و ... مغفول واقع شده و تنها به دولت کنونی مربوط نمی‌شود بلکه عارضه است که از دوران گذشته وجود داشته است. ... محور مقاومت و مبارزه با تروریسم برای ارسال این پیام مهم به دنیا است که ... ایران معرفی می‌کنند در عرصه بین‌الملل تبعاتی برای ایران به دنبال ندارد؟

2 جنگ تحمیلی با درایت مقام معظم رهبری از سر کشور کوتاه شد/ مردم ...

www.mashreghnews.ir/.../2-جنگ-تحمیلی-با-درایت-مقام-معظم-رهبر...
با این تصمیمات تاریخی، ایران از فضای اشتباهات طرف‌های مقابل و بازیگران ... و رژیم صهیونیستی در منطقه دنبال می‌کنند، تضعیف و حذف محور مقاومت در منطقه است و در ... جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد، وقتی به صحبت می‌پرداختم، همه به دقت این سخنان را ..... این موضوع مهم است که بتواند با کارت سوریه در انتخابات ریاست جمهوری بازی کند.
Oct 16, 2016 - مواضع او در قبال مسائل و بحران منطقه به ویژه سوریه، یمن، عراق و بحرین، ... در چارچوب محور مقاومت و مبارزه با تروریسم برای ارسال این پیام مهم به دنیا است که ... که بشار اسد را در آخرین انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کرده‌اند ... ایران معرفی می‌کنند در عرصه بین‌الملل تبعاتی برای ایران به دنبال ندارد؟
ریاض و واشنگتن برای مقابله با ایران در منطقه همکاری می‌کنند ... عدم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در عربستان و سودان/اخذ رای در ۲۸۶ شعبه ... کمالوندی: تمام گزارشات آژانس حاکی از اجرای کامل برجام از سوی ایران است ... همدردی وزارت خارجه ترکیه به دنبال حادثه انفجار معدن گلستان ... ترامپ: به دقت در حال بررسی توافق هسته‌ای هستیم ...

محمد جواد ظریف - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی

www.qudsonline.ir/page/archive.xhtml?mn=8... - Translate this page
ایران به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد/فاصله گرفتن بازیگران دولتی و ... حل نشده/ با دقت و نگرانی اجرای تعهدات طرف مقابل در برجام را رصد می‌کنیم ... محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز شنبه 26 دی ماه روز اجرای برجام را روز مهم و ... ظریف و موگرینی ... عربستان برخلاف مسیر تعامل حرکت کرده است/ایران به دنبال تنش در منطقه نیست.

پایگاه خبری حامیان ولایت | حضور ایران و نقطه عطف 4 سال بحران سوریه

www.ehavadar.com/.../14014-عسل-بدیعی-دچار-مرگ-مغزی-شد.html - Translate this page
Oct 29, 2015 - نشستی که به‌ظاهر برای حل سیاسی بحران سوریه شکل گرفته است. ... جان کری در این خصوص به کنگره اعلام کرده بود که تلاش می‌کنیم دقت لازم را به خرج ... آزاد» به مخالفان مجاز شمرده شده مخالفان در این نشست به دنبال کسب سلاح‌های سنگین ... آمریکا، روسیه، مصر، ایران، ترکیه، عربستان و فرانسه و نیز فدریکا موگرینی ...
امریکا به دلیل این که نتوانسته یک تعادلی بین رویکردها و اتحادهای منطقه‌ای خود را دنبال ... یکی از سیاست های امریکا که هنوز تغییر نکرده سیاست مبارزه با داعش است و با ... چرا که روسیه و ایران به گونه ای یک دوره جدید از همکاری های خود را دنبال می کنند که ... می دانیم که ظرفیت های همکاری ایران و امریکا در زمینه مسائل منطقه ای با محدودیت ...

لاریجانی:دستکاری کردن در توافق هسته‌ای می تواند مسائل جدیدی ایجاد کند ...

tadbirvaomid.ir/.../لاریجانیدستکاری-کردن-در-توافق-هسته‌ای-می-...
بنده نیز از نزدیک کارهای وزارت نفت با مجلس را دنبال می‌کنم. ... از طرف دیگر مسئله مهم برخی مناقشات در منطقه است که از جمله آن می توان به ... رئیس قوه مقننه همچنین گفت: رفتارهای برخی بازیگران بین‌المللی در منطقه سوء تفاهم های زیادی به وجود می آورد. ... لاریجانی با بیان اینکه شرایط ایران از لحاظ تسلط اطلاعاتی و دقت نظر در مسائل ...

جزئیات نشست مطبوعاتی ظریف و موگرینی - صراط نیوز

www.seratnews.ir/fa/.../جزئیات-نشست-مطبوعاتی-ظریف-و-موگری...
Jul 28, 2015 - موگرینی افزود: سرمایه‌ گذاری‌های اروپابی به ایران خواهد آمد، ما به نوعی همسایه هم هستیم و ... ها صورت گیرد، روابط بین الملل و منطقه ای بین ما و ایران بسیار مهم است، مجدد به خاطر عزم شما تشکر میکنم و این توافق هسته ای آعاز راه است. ... بر تعهد خود درباره برجام در طول 20 ماه گذشته متعهد بوده و به دقت آنرا به اجرا گذاشته است.

روزنامه ایران | شماره :6358 | تاریخ 1395/8/23

www.iran-newspaper.com/Newspaper/Page/6358/1/158418/0 - Translate this page
Nov 13, 2016 - استان خوزستان امروز یکشنبه 23 آبان به‌ منظور بهره برداری از چند طرح مهم اقتصادی، میزبان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری است.

ترور سفیر روسیه/ اردوغان: تمامی ابعاد ترور را بررسی می کنیم

www.iribnews.ir/.../ترور-سفیر-روسیه-اردوغان-تمامی-ابعاد-ترور-...
Dec 19, 2016 - رئیس جمهور ترکیه گفت همه ابعاد حادثه را بررسی می کنیم و واقعیت ها را ... با عربستان سعودی در منطقه، از بازیگران جنگهای امپریالیستی آمریکا ... ترور سفیر روسیه در جهت منافع طرف هایی است که به دنبال اختلاف میان روسیه و ترکیه هستند ..... سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ضمن ابراز همدردی با خانواده سفیر ...

آغاز دور جدید معافیت سربازی/ موج دوم آنفلوانزا از راه می رسد/ عربستان ...

www.jamaran.ir/.../117548-آغاز-دور-جدید-معافیت-سربازی-موج-دوم-آ...
Jan 18, 2016 - رئیس جمهوری با اشاره به این که امروز روز پیروزی ملت ایران است‌‌،گفت: از امروز به جای این .... ما طبق آن ساز و کار مساله را دنبال می‌کنیم و اگر در زمینه‌های دیگر .... اساسی است و شورای نگهبان هم شورای نگهبان قانون اساسی است و دقت می‌کند که .... بر اینکه ایران کشوری بسیار بزرگ و یکی از بازیگران مهم برای ایجاد صلح و ...

شرکت کشتیرانی تایوان خدمات خود به ایران را قطع کرد.

iranianuk.com/.../شرکت-کشتیرانی-تایوان-خدمات-خود-به-ایران-را-...
Apr 23, 2017 - شرکت کشتیرانی تایوان خدمات خود به ایران را قطع کرد. ... دنیا است که در مقایسه با دیگر خطوط کشتیرانی، بازیگر کوچکی در ایران محسوب ... اخیر علیه ایران و تنش‌های جاری ژئوپولیتیک در منطقه و آن چه که بین ایران، آمریکا ... محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی با قرائت بیانیه مشترکی آغاز اجرای برجام را اعلام کردند.
Apr 27, 2017 - بايد با دقت عمل كرد كه انتخابات به سمت راديكاليزه شدن و قطبي شدن ... آنها حاضرند كه در انتخابات مهمي مثل رياست‌جمهوري هزينه كنند. ... احمدي‌نژاد اگر هم بحثي مي‌كند عين بحث‌هايي است كه در مناظرات سال ٨٨ .... به هر حال ايران يكي از قدرتمند‌ترين كشورهاي منطقه است و اين مساله مورد .... بازیگران در کنسرت آقای سوپراستار!

1 - آزادگان بهبهان - میهن بلاگ

azadegan-behbahan.mihanblog.com/post/archive/1394/10/page/1
Jan 20, 2016 - رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم و بزرگ خواندند و با ... حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: ممکن است افرادی نسبت به نظام مسئله داشته ... انتخابات است و به اذن و توفیق الهی، مردمِ آگاه و با بصیرت ایران چنین حضوری ... دانستند ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و آنها هدفهای دیگری را دنبال می کردند.
بنابراين مي بينيم که اين موضوع بسيار مهم است. به نظر مي رسد تغييري در سياست موشکي ايران رخ داده است بطوري‌که از تمرکز بر ساخت ... بطوري‌که دقت موشک‌هاي ايران افزايش مي‌يابد و بار انفجاري آن‌ها تغيير مي‌کند و کنترل آن‌ها ... بايد به سمت پذيرش متقابل بازيگران منطقه‌اي حرکت شود، طوري که فرقه‌هاي مختلف در منطقه، يکديگر را ...

پایگاه اطلاع رسانی مثلث | مدرنیته انتخاباتی ؛ شبکه های اجتماعی در ...

www.mosalas.ir/.../مدرنیته_انتخاباتی_؛_شبکه_های_اجتماعی_در_ا...
Jan 24, 2016 - نقش شبکه‌های اجتماعی در جامعه ایران اکنون به‌گونه‌ای است که قاعده بازی رسانه‌ای ... اهمیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در اتفاقات مهم سیاسی همچون انتخابات نیز خود را به نمایش می‌گذارد. ... شبکه‌های اجتماعی را در ادوار اخیر انتخابات به روشنی مشاهده می‌کنیم. .... دنبال کنند و چه بسا تاثیرگذاری گروه‌ها و کانال‌های تلگرام به نسبت ...
Jan 14, 2017 - تنها دو روز پس از پیروزی در انتخابات، وقتی که مردم در اعتراض به این اتفاق به ... مسئولیت مهمی است، چه در مواردی که ایشان امضا می‌کنند و چه در مواردی که به .... و چه بسا این ذهنیت‌ها به دقت نیز شکل نگرفته باشد و تنها وجه مشترک آنان مبارزه .... اسلامی ایران در منطقه پرداخت و گفت: «ایران به بازیگری مخرب و فعال در منطقه ...
Oct 30, 2016 - در سفر به عراق 4 تفاهمنامه مهم پیگیری می‌شود ... مانعی برای پیوستن ایران به شانگهای وجود ندارد. هراس از نشست سه‌جانبه دلیل سفر شتابزده موگرینی. نیاز اتحادیه اروپا به همکاری ایران .... کافی است به صحبت‌های کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا دقت کنید. ترامپ صراحتا سلامت ..... حقوق کارکنان افزایش پیدا می‌کند.
Jun 22, 2016 - به گزارش فرهنگ نیوز، چالش‌های توسعه ایران در دوره پساتحریم، محور ... داخلی و بین‌المللی است، اما بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی به دنبال این هستند که ... وی از هند به‌عنوان یک کشور موفق در جامعه بین‌المللی یاد کرد و گفت: این کشور با نهایت دقت، ... از منظر آنها ایران کشوری است مهم با منابع طبیعی گسترده، در یک منطقه ...

واکنش روسیه به تحریم موشکی ایران - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/.../واکنش-روسیه-به-تحریم-موشکی-ایران
Mar 15, 2016 - به دنبال این آزمایش، سامانتا پاور سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد ... هرگونه تجاوز و همچنین مقابله با تهدید تروریسم در منطقه را ادامه خواهد داد. ... های سازمان ملل متحد هستیم و با دقت فراوان این آزمایش را دنبال می‌کنیم. ... به آزمایش موشکی ایران را بررسی می‌کند، اما بعید است فعلا تصمیمی در این رابطه اتخاذ شود.

تصاویر و اخبار 18 روز مذاکره هسته‌ای در وین/ ظریف و موگرینی: به توافق ...

aftabnews.ir/.../تصاویر-و-اخبار-18-روز-مذاکره-هسته‌ای-در-وین-ظری...
Jun 27, 2015 - متن توافق ایران و 1+5 مشتمل بر 100 صفحه و 5 ضمیمه است. ... شده است و ما امروز در یک مقطع مهم در تاریخ کشور و انقلاب‌مان و در شرایط منطقه داریم. ... ما همچنان این وظیفه خطیر را مشترکا دنبال می کنیم و از جامعه بین الملل می خواهیم از ... و گروه 1+5 به دقت بر نحوه استفاده ایران از منابع حاصل از توافق، نظارت خواهد داشت.

تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! | هشترود نیوز

www.8roodnews.com/?tag=تجاوز-40-مرد-به-دختر-15-ساله-در-مالزی
هشترود نیوز ، عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن‌های کارگری ایران با اعلام این خبر که ... هشترود نیوز ، چند بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سه بیگانه در ..... چند سالی است به ایران آمده و سایتها و گروه ها ی مختلفی درباره آن صحبت میکنند. ..... منطقه هشترود را مهم قلمداد کرد و افزود: این مسئله باید به شکلی جامع‌تر و وسیع‌تر از ...

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری مکس تو

moalemjavid-blog.maxto.ir/
رو‌نمایی از تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی / ذوب آهن بدون یحیی به دنبال دفاع ..... برای هماهنگی موضع دو کشور در زمینه های مختلف تلاش می کنیم و تصمیمات مهمی در نشست .... منبع : (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهریغافلگیری خانم بازیگر توسط خندوانه‌ای‌ها! ...... موگرینی: اتحادیه اروپا مصمم به گسترش همکاری‌های اقتصادی با ایران است.

سال - پایگاه اطلاع رسانی الیگودرز

heygar.ir/fa/search.php?str_search=سال
سپاه تحرکات تهدیدآمیز را با تیزبینی رصد و دنبال می‌کند ... جشنواره ی سراسری نماهنگ رضوی (سراج خراسان) و منطقه یی شعر رضوی در ...... با حضور 273 نفر طرح استعداد سنجی بازیگری دراداره ارشاد شهرستان .... فوتبال ایران در شرایطی به این مهم دست یافته است که یکی از کاندیداهای انتخاب به ...... تمرکز وزارت دفاع بر دقت موشک‌ها.

آرشیو - اصلاح نیوز

www.eslahnews.com/?page=Archive
جهانگیری: لازم باشد درباره جریان اصلاحات با رهبری صحبت می‌کنم/کسی به جاده ... قالیباف در رادیو ایران: ۲۹ اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می‌گویند ..... سخنان مهم روحانی درباره انتخابات: برخی دنبال ضربه‌ زدن به دولت هستند ...... نماینده ولی فقیه در مازندران درخواست کرد: بررسی کارشناسی درباره منطقه آزاد مازندران صورت گیرد

ایران فرهنگ: پولوم

iranfarhang.polom.ir/
جبهه النصره است که غیرنظامیان در سوریه را بمباران می‌کند و می‌خواهد به حمله‌ای در حماه و حومه دمشق بپردازد. ... دو موشک به منطقه جیزان در مرزهای عربستان و یمن اصابت کرد. ..... وی درباره نقش مهم و برجسته جمهوری اسلامی ایران در بیرون راندن داعش از خاک عراق .... به دنبال آن نیز دادگاه اداری مصر با بررسی دادخواست های خواهان لغو توافقنامه منجر به ...

آسیا نیوز: للبیت

asianews.lalebit.ir/
للبیت : الکساندر کنیازف : «دوستُم» به دنبال جذب کمک‌های «تاشکند» .... دهه به دنبال استقلال از پاکستان هستند و ما آنها را برادران خود می‌دانیم، حمایت می‌کند. ...... با توجه به روابط دوجانبه ایران با این بازیگران اعم از چین و روسیه، فرصت ها و ...... آنرا با دقت مد نظر دارند و برایشان بسیار مهم است که از این ناحیه صلح و ثبات منطقه تهدید نشود.

KHAMENEI.IR ویژه انتخابات

farsi.khamenei.ir/package?id=22298
Jun 15, 2013 - ان شاءالله امروز ملّت ایران نشان خواهند داد که به معنای حقیقی کلمه، حماسه به .... فارغ از نتیجه انتخابات، نحوه برگزاری آن نیز برای ملت‌های منطقه مهم است و ... هر کسی که انتخابات آمریکا را دنبال کرده باشد - بنده دنبال کرده ام - این را تصدیق میکند. ...... بازیگران عرصه سیاسی برای اینکه رقابت سیاسی سالمی داشته باشند ...
23 hours ago - انتخابات ریاست جمهوری گذشته، در سال ۹۲، در شرایطی برگزار شد که نامزدهای آن انتخابات، با ایرانی مواجه بودند که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روزمره‌اش ... که به دست آمده و سرنوشت آن، قطعاً موضوعی است که بسیاری آن را با دقت مد نظر .... هر دو دیگری را متهم می‌کنند که به روح برجام پایبند نیست با این .... دنبال کردن عضویت ...

ریپورتر سی خبر

parsreport-blog.ckhabar.ir/
دو ماهی است که ۴۰۰میلیون دلار وجه نقد از سوی آمریکا به ایران داده شده، اما دولت هنوز هیچ ...... به گفته منابع محلی، میل ابو لقمان برای کسب قدرت بیشتر نقش مهمی در عملیات ..... امنیت ,انتخاباتی ترامپ ,ترامپ تصمیم ,نیروی دریایی ,ستاد انتخاباتی ترامپ ...... برای ناشران دیگر است که در مورد صحت مطلبی که منتشر میکنند به دقت بررسی ...

سایت خبری تحلیلی شمانيوز|اخبار ایران و جهان|shomanews - انجمن ...

shomanews.com/.../news?...انجمن%20خوشنویسان%20۳۲۰%20شعب...
Mar 10, 2017 - ما همواره به دنبال این مساله بودیم که چگونه رفتار کنیم که جلوی این اقدامات ... با نزدیک به ۱۲۰۰مدرس و استاد در ۳۲۰ شعبه فعالیت می کند و این اتفاق مهمی است در ... است یا نه، گفت: ما در وزارت ارشاد تلاش می کنیم سازمان های مردم نهاد به همان شکلی ... حساس ترین کار برای این موزه دقت در صحت و سلامت آثار خریداری شده است.

مذاکرات با 1+5 شکست نخورده است/ براي انتخاب وزرا تحت هيچ فشاري نبودم

www.yjc.ir › سیاسیدولت - Translate this page
Aug 6, 2013 - دکتر روحاني اضافه کرد: انتخابات خرداد 92 از لحاظ داخلي نشانگر فرآيند .... تاکید سران کشورها بر حضور فعال‌تر ایران برای ثبات منطقه ... دکتر روحاني اظهار داشت: برای ما آنچه مهم است پاسخ عملی دولت آمریکاست و نه بیانیه‌ها. ... ديدگاه من كاملا روشن است من به عنوان رئيس‌جمهور ايران اعلام مي‌كنم كه نظام جمهوري اسلامي ايران ...
Apr 15, 2015 - سفرا و نمایندگان کشورهای منطقه آمریکای لاتین (برزیل، مکزیک، ونزوئلا، کوبا، ... اسلامی ایران علاقه‌مند به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با این منطقه است. ... در این منطقه، فرصت‌های مهمی را برای همکاری فراهم آورده است و باید مسیر همکاری‌ها را ... خصوص مذاکرات وجود دارد و مردم با دقت و حساسیت این مباحث را دنبال می‌کنند.

اولین مناظره داغ هیلاری و ترامپ تحت تاثیر ایران، خشونت و مسائل امنیتی

www.sayenews.com/.../اولین-مناظره-داغ-هیلاری-و-ترامپ-تحت-تاثی... - Translate this page
Sep 27, 2016 - نخستین مناظره انتخاباتی میان دو کاندیدای جمهوری‌خواه و دموکرات انتخابات ... ای با ایران گفت: بسیار مهم است که ما به شرایط جهانی توجه داشته باشیم. من نسبت به توافقی که درباره برنامه هسته‌ای ایران حاصل شده راضی هستم. ... وی گفت باید به دنبال رهبران داعش بود همانند کاری که با اسامه بن لادن شد .... چرا «غش» می کنیم؟

14470 - پایگاه اطلاع رسانی رجا

www.rajanews.com/node?page=14469 - Translate this page
Jul 11, 2012 - یکی از مهمترین اهداف امضای این قرارداد نفتی طراحی و ساخت دکل‌های جدید ... به گزارش مهر، آمارهای رسمی شرکت ملی نفت ایران حاکی از ان است که برای ... او در آخرين تمرين تيم بارها به كشتي‌گيران هشدار داد و از آنها خواست كه تمرين‌ها را به دقت اجرا كنند. ... پايداري به دنبال ورود زودهنگام به تعيين مصداق براي انتخابات رياست ...

جستجو - نفتون نیوز

www.naftoonnews.ir/index.php?option=com_content&view=archive&Itemid
علوی با تاکید بر ادامه حمایت تهران از متحدانش، گفته است: اگر ایران به مبارزه با ..... و نوسازی مسكن روستایی از موضوعات مهمی است كه دولت امسال نیز بیش از گذشته به ... با مشورت اصلاح طلبان در آن منطقه ، نظرات خود را به صورت حمایت از کاندیدایی خاص و ...... مصفا: نکته جالب برایم این بود که دیدم چقدر همه با وسواس و دقت کار می‌کنند و از ...

وبگاه عالی نیوز اخبار 96

allinews-blog.akhbar96.ir/
منبع : وبگاه عالی نیوزدختری که با بدنش لامپ را روشن می‌کند! ... «انتخابات به فضل الهی و به حول و قوه‌ی الهی انتخابات سالمی است. ..... دستور داده شده و کسانی دنبال هستند؛ منتها کارها باید درست با دقت و با مراقبت پیش برود. .... نخستین محصولی که در گفتگو دربارة پایتخت آتی ایران به آن اشاره شده است آثار یاقوت حموی به سال ۶۱۷ ه.

Persian Herald – واکنش ها به توافق ایران و قدرت ها بر سر برنامه هسته ای

www.persianherald.com.au/واکنش-ها-به-توافق-ایران-و-قدرت-ها-بر...
Jul 15, 2015 - در تازه ترین واکنش به اعلام توافق بر سر برنامه هسته ای ایران که پس از ۲۲ ... سایت آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، گزارش داده است که آیت‌الله علی .... میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا گفت که سنا توافق با ایران را به دقت ... را دریافت خواهد کرد تا سیاست ترور و تهاجم خود در منطقه و جهان را دنبال کند.”.

تحریم فیزیکی نفت ایران 3دهه زمان برد » 19دی آنلاین

www.19dey.com/interview/...ایران-3دهه.../11760493subscribe.html
Dec 9, 2012 - به گفته وی صادرات نفت ایران در تحریم نیست و آنچه عملا تحریم است دریافت پول نفت ... منتشر می‌شود، اما متصدیان انتشار این اخبار مسیرها و اهداف خود را دنبال می‌کنند. ... بازیگران نفت شرکت‌های چند ملیتی، دولتی، شرکت‌های خدماتی مانند ... هم در خاورمیانه پابرجا است و به همین دلیل باید به این منطقه بازگردند و فهیمدند ...
Jan 22, 2017 - به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، شهر آستانه پایتخت قزاقستان از فردا (دوشنبه) به مدت دو روز میزبان نشستی بین دولت سوریه و نمایندگان برخی گروه‌های معارض سوری است. ... ارضی سوریه و حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشتشان دنبال کرده‌اند. ... به گزارش فارس، رایزنی‌های ایران در منطقه برای کمک به حصول راه‌حل ...

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه آزاد اسلامی شهر ری - اخبار ...

www.nahadrey.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=36&pageid... - Translate this page
Jun 6, 2016 - اندک امیدی در زمان انتخابات پارلمانی در ایران و همزمان با پیروزی افرادی که فقط با ... گفت: نیروهای سیاسی معمولاً در اتفاقات مهم مثل انتخابات‌ها بلوف می‌زنند. ... جروزالم پست: آینده تاریک است اما سران عرب به اسرائيل کمک می‌کنند ... اینکه «جناح مقابل به دنبال به صف کردن لشکر قابلمه به دستها علیه اصلاح‌طلبان است»!
Jun 6, 2016 - میامی هرالد افزود: یافتن شواهدی که نشان دهد ایران به کشوری میانه‌رو بدل می‌شود، دشوار است. ... یک جامعه‌شناس نزدیک به اصلاح‌طلبان می‌گوید: اصلاح‌طلبان در انتخابات ... جروزالم پست: آینده تاریک است اما سران عرب به اسرائیل کمک می‌کنند ... به خوبی کسب کند اما جنگ سوریه خسارت‌هایی نیز برای آن به دنبال داشته است.

اعلام نتایج انتخابات پارلمانی سوریه

khatnews-beinolmelal.sotiba.ir/ - Translate this page
باید بپذیریم که بازگشت ایران به این بازار بسیار دشوار خواهد بود، زیرا طی سال های ... کیفیت فرش ایرانی و نوع پشم آن که ویژگی ارتجاعی دارد، یکی از مهم ترین مزایای آن است. ... پس باید یک بار دیگر بازار آمریکا و نیازهایش را به دقت مرور و بررسی کنیم که ..... عربستان به نام مبارزه با ترور، فعالان حقوق بشر را سرکوب می‌کند ...

پایبندی به اصول اخلاقی شرط مهم بازیگری است | حوزه | خبروان

khabarone.ir/.../پایبندی-به-اصول-اخلاقی-شرط-مهم-بازیگری-است - Translate this page
Nov 21, 2016 - حوزه/ برای اینکه اثری سینمایی یا تلویزیونی به عنوان تولیدی فاخر ... پایبندی به اصول اخلاقی شرط مهم بازیگری است ... هر چند در میان این کارها، هستند فیلمسازانی که با دغدغه در این حوزه ورود نموده و انصافاً به داشته‌های مهمی نیز دست پیدا می‌کنند. ... ایران: فعالیت کنونی گروهک منافقین جذب جاسوس است روابط اقتصادی ...

خبرگزاری ایسنا - آکاایران

www.akairan.com/havades-akhbar/isna/
حمله موشکی نیروهای انقلابی یمن به جنوب عربستان ، اخبار یمن ..... آکا اعلام حضور دو تن از بازیگران «پایتخت» برای شرکت در انتخابات - آکا فولاد و خودوروی ایران در ...

پشت‌پرده تحرکات اتحادیه اروپا در تهران چیست؟

shoaresal.ir/fa/.../پشت‌پرده-تحرکات-اتحادیه-اروپا-در-تهران-چیست - Translate this page
Nov 15, 2016 - در عوض قرار است که طبق این راهبرد، اتحادیه به ایران در زمینه ایمن‌سازی ... در این بند تأکید می‌شود که پیگیری منافع ایران نباید در رقابت با سایر بازیگران اصلی منطقه نیست و نباید باشد. .... بر اساس گزارش اتحادیه اروپا از سفر موگرینی به ایران، دو طرف در این ... ما با اتحادیه در تماس هستیم و مسئله را دنبال می‌کنیم.

ماجرای سانتریفیوژی که فرانسوی‌های نمی‌خواستند به ایران بدهند

www.afkarnews.ir/.../571495-ماجرای-سانتریفیوژی-که-فرانسوی-ه...
Nov 14, 2016 - صالحی:همان‌طور که در متن سند برجام آمده است، برای مدرن‌سازی رآکتور آب ... در متن برجام قید شده که صاحب (مالک، متولی) پروژه ایران است که نکته بسیار مهمی است. .... برای کشور ایجاد می‌کنیم، اگر همین رآکتور جدیدی که به دنبال ساخت و بهره برداری ... کنیم، مگر می‌شود در امر مهم، استراتژیک و حساسی در سطح کشور، منطقه و ...

سرمقاله روزنامه‌های ۲۴ تیر؛ پس از توافق - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/301140/.../communicationtech - Translate this page
Jul 15, 2015 - نشانه‌اي است از اينكه ايران، شايد متحد غرب نشود و غرب شايد براي از ... يك ميز نيست، بازيگران جهاني براساس استرات‍ژي «مصالحه‌گرايي» و حداكثرسازي «سود مشترك» دريك مناقشه، تعامل همكاري‌جويانه را دنبال مي‌كنند. ... كه به انتخاب طريق مذاكره و منطق ديپلماسي چه ناشي از جبر محيط منطقه يا بازتاب شرايط داخلي تن داد.

ادعای عجیب رئیس سازمان سیا /متاسفانه با فتنه گران دوستانه و محبت ...

basirat.ir/.../ادعای-عجیب-رئیس-سازمان-سیا-متاسفانه-با-فتنه-گران...
Aug 1, 2016 - بنابراین، در حالی که آنها سال آینده انتخابات برگزار می‌کنند، ما به دقت ... لاریجانی گفت: مساله دفاع از حقوق آیت‌الله شیخ زکزاکی مساله مهمی است و نهادهای مختلف جمهوری اسلامی ایران ... موگرینی:حمایت اتحادیه اروپا از الحالق ایران به سازمان تجارت جهانی ... سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران با این همه واکنش مختلف ...

جابرانصاری: پرونده فاجعه منا هنوز مفتوح است/ نظام قانونی عربستان ...

asrguilan.com/89233/جابرانصاری-پرونده-فاجعه-منا-هنوز-مفتو/ - Translate this page
Jan 4, 2016 - ایران, جابرانصاری, سخنگوی وزارت خارجه, شیخ نمر, عربستان, وزارت خارجه, ... می‌بیند سیاستی مبتنی بر افزایش تنش و درگیری در منطقه دنبال می‌کند. .... از این گفتم مهم روند اجرای تعهدات است و اگر تعهدات و مسیر مشخص شده به دقت طی ... سو برخی از بازیگران منطقه‌ای از جمله عربستان، سیاست افزایش تنش و درگیری ...

mardomane.com - چرخش 180 درجه ای دیدگاه مشاور سابق روحانی نسبت به ...

mardomane.com/fa/rssreader/news?sec_id=37&id=41650 - Translate this page
Dec 11, 2016 - سریع القلم در این یادداشت اذعان کرده است که دقت کم تئوریک دستگاه دیپلماسی با رهیافتی که نسبت به ایران طی دهۀ ... است حل و فصل موضوع هسته‌ای، فقط بعضی گشایش‌ها را تسهیل می‌کند اما طیفی از اختلافات و تحریم‌ها باقی می‌ماند. ... بودن مردم ایران از زندگی استمهم‌ترین پایۀ امنیت ملی ایران، راضی بودن مردم است.

ایران ایر لندن

donyablog.ir/search/?q=ایران%20ایر%20لندن&page=16
با گذشت سه سال از عمر دولت يازدهم، شاهد هستيم كه روساي جمهوري ايران و آذربايجان هشت بار با ... و البته مقداری خوش‌شانسی به یکی از مهمترین بازیگران سینمای امروز بدل شد. ... سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی. ... اما اتحادیه اروپا تاکید کرده است بشار اسد هیچ نقشی در آینده سوریه ندارد.
معاون اسبق شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر دقت کنید منبع ایدئولوژی همه ... هیئت معارضان همچنین افزود: اوباما به دنبال برخورد با اسد نبود اما ترامپ موضعی ... این کنفرانس گفت: ایران و روسیه شرایط در مورد سوریه را به جهان دیکته می‌کنند .... که منطقه را فراگرفته است، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال تغییر رژیم در ایران بوده است.
گذشته از این ریاض سعی می‌کند تا با توجه به منطقه آسیای مرکزی، افغانستان به‌مثابه ... پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رأی شوک‌آور .... ایران نیز یک قدرت مهم منطقه‌ایست و مرکز ثقل این ژئوکالچر محسوب می‌شود. ...... طرح ده‌گانه، استقبال اکثریت جنبش‌های فلسطینی را با خود به دنبال داشته است.

آغاز - پایگاه اطلاع رسانی بيان روز شهرستان پلدختر ,شبکه اطلاع رسانی ...

www.bayanerooz.ir/fa/search.php?str_search=آغاز
پایگاه اطلاع رسانی بیان روز:به دنبال نگرانیهای مردم کوهدشت از فعالیت مراکز ... بعضی‌ها در انتقال آب مناطق آبخیز ایران به مناطق خشک سنگ‌اندازی می‌کنند ... سپاه مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود/رییس‌جمهور بعدی مهم است ... آتی بر روندهای سیاسی کنونی خاورمیانه و رفتار بازیگران منطقه ای و بین المللی حاضر در آن تاثیرگذار خواهد بود.

دی ٩٤ - کانال اذهان عمومی

atv.persianblog.ir/1394/10/
Jan 20, 2016 - اینکه چنین مراسمی در چنین سطحی در یکی از مهمترین و معتبرترین نهادهای علمی ما برگزار می شود ... ایران نوشت: وی افزود: سریع خودم را به سانتافه‌ام رساندم اما دیدم خودرو‌ام .... Basil معروف است لطفا دقت کنید که این اسانس بسیار قوی است و نباید ...... جمهوری اسلامی ایران چه اهداف و اقداماتی را در منطقه دنبال می‌کند گفت: بعد ...

پرونده‌ی هسته‌ای ایران برجام "فدریکا موگرینی،" اتحادیه اروپا به اجرای ...

www.mardaninews.de/.../سیاست/4547-پرونده‌ی-هسته‌ای-ایران-برجا...
Jan 16, 2017 - موگرینی: اتحادیه اروپا به اجرای برجام پایبند است ... به گفته‌ی او توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ بسیار پیچیده و ... همه شما می توانید آنها را دنبال کنید.» ... تاثیر تهدیدات ترامپ بر انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران را بررسی کرده است. ... اتخاذ می‌کند و برای این منظور به دقت در حال نظاره انتقال قدرت در آمریکاست.

اولین واکنش رسمی ایران به اقدام عربستان برای قطع روابط دیپلماتیک

www.tabnakyazd.ir/.../اولین-واکنش-رسمی-ایران-به-اقدام-عربستان...
Jan 4, 2016 - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه ایران متعهد به حفظ امنیت ... دیگر دنبال می‌کند و با بسیاری از دولت‌های منطقه روابطش در سطح عالی است. ... گفتم مهم روند اجرای تعهدات است و اگر تعهدات و مسیر مشخص شده به دقت طی شود ما ... دیگر سو برخی از بازیگران منطقه‌ای از جمله عربستان، سیاست افزایش تنش و ...

واشنگتن: بررسی برجام، نقش ایران در منطقه را هم در نظر خواهد گرفت/ایران ...

feedgah.ir/.../واشنگتن-بررسی-برجام-نقش-ایران-در-منطقه-را-هم-در...
Pishin, Sistan and Baluchestan Province - From your search history - Use precise location
 - Learn more   
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین سایت تفریحی و اخبار و موسیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 2,722
  • بازدید سال : 28,108
  • بازدید کلی : 195,091